פיניאטת גלידה וההגרלה הגדולה

פיניאטת גלידה מתוקה היא הפיניאטה החדשה והמטריפה שהתווספה במהלך הקיץ האחרון לקולקציית הפיניאטות בעיצובי. היא גדולה (80 ס"מ), היא מרשימה והיא יכולה להיות האטרקציה בה' הידיעה בחגיגה הבאה שלכם!

פיניאטת גלידה והההגרלה הגדולה של מסיבת הקיץ שלי

שימו לב, הפיניאטות שלי גדולות במיוחד ונכנסים אליהן בקלות כחמישה קילוגרמים של הפתעות וממתקים, הן בעיצוב שלי ועשויות כולן בעבודת יד כאן, בארץ, כך שכל פיניאטה היא יחידה ומיוחדת ומושקעת בה הרבה אהבה ומחשבה ולא פחות חשוב, הפיניאטות שלי הן רב פעמיות – לפיניאטה יש פתח נסתר שניתן לפתיחה ע"י משיכה במקום להכות בפיניאטה עד שהיא נשברת ויוצאת מכלל שימוש.

ההגרלה הגדולה של מסיבת הקיץ שלי - פיניאטת גלידה

אז איך הפיניאטה הזו יכולה להיות שלכם אתם שואלים? בקלות רבה מאוד, החל מהיום 19/8/2015 ועד לתאריך 1/9/2015 תוכלו להיכנס להגרלה של פיניאטת גלידה בשווי 360 ש"ח ע"י ביצוע של שלושה צעדים פשוטים למדי –

1) שתפו את הפוסט הזה על הקיר שלכם (חשוב שהשיתוף יהיה שיתוף ציבורי, כי אם הוא פרטי לא אוכל לראות ששיתפתם ולא תוכלו להיכנס להגרלה)

2) פרגנו ב"לייק" לדף העסקי שלי

3) כתבו לי תגובה תחת הפוסט שהכי אהבתם מבין שלושת הפוסטים שמסקרים את מסיבת הקיץ שלי

אתם יכולים לבחור בין המתכון המשובח לטארטלטים של פירות קיץ עם קרם פטיסייר

או שאולי התרשמתם במיוחד מפוסט ההדרכה לעיצוב מגש מסגרת עם מוטיבים של ים

וכמובן שאתם יכולים להתאהב לגמרי בפוסט השלם שמסקר את עיצוב מסיבת הקיץ שלי

אז ספרו לי בתגובה איזה הכי אהבתם וציינו כמובן שאתם משתתפים בהגרלה ואולי תהיו אתם הזוכים בפיניאטת גלידה מתוקה שתשדרג לכם את המסיבה! הקפידו למלא את כל שלושת השלבים כדי לא לפגוע בכניסתכם להגרלה.

 מסיבת הקיץ שלי - הגרלה של פיניאטת גלידה

רוצים להעלות לעצמכם את סיכויי הזכייה? אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלי, להתחיל לעקוב אחרי חשבון האינסטגרם שלי או אחרי לוחות ההשראה שלי בפינטרסט ולהכפיל את סיכויי הזכייה שלכם בפיניאטת גלידה המתוקה הזו.

אני מאחלת לכולכם בהצלחה בהגרלה והמשך קיץ צונן ומרענן!

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *