ל"ג בעומר שמח – מיתוג לליל המדורות

ל"ג בעומר שמח! מי אמר שמדורת ל"ג בעומר לא יכולה להיות גם היא חגיגה מעוצבת? עם ערכת המיתוג שהכנתי במיוחד לליל המדורות יהיה השנה ל"ג בעומר חגיגי במיוחד!

הכניסו קצת סטייל לחגיגה המסורתית, אני מזמינה אתכם להוריד את הערכה בחינם ולהנות מעיצוב מושלם שיגרור מחמאות מההורים והילדים כאחד.
החל מבקבוקי השתייה הקל שתוכלו לקשט עם החבקי המיוחדים.

 חבק לבקבוק שתייה קלה

לשולחן עצמו תוכלו להוסיף צבע וייחוד עם הטופרים לקאפקייקס או שתשתמשו בהם כמדבקות לילדים (כל מה שנדרש זה להדפיס על נייר דביק יעודי).

 טופרים לקאפקייקס/מדבקות

 טופרים לקאפקייקס/מדבקות

 טופרים לקאפקייקס/מדבקות

את שמות המנות שאתם מגישים תוכלו לכתוב על התגיות המיוחדות או שתוכלו לבחור להשתמש בהן כסוגרים לשקיות צלופן המכילות פינוקים שמתאימים במיוחד למדורה.

תגיות שם למנות/סוגרים לצלופן

צלו כמיטב המסורת תפוחי אדמה עטופים בנייר כסף או אפו פיתות על הסאג, הפתיעו את כולם עם עוגיות גפרורים מדליקות שאין מתאימות מהן לחגיגה סביב המדורה, פנקו את הילדים עם מרשמלו איכותי ותמרים שהופכים למעדן כשהם משופדים ומתחממים באש או הכינו איתם קינוח נהדר של בננה אפויה במדורה עם שברי שוקולד ומרשמלו. מתכונים שווים תוכלו למצוא במדור המתכונים של הבלוג ורעיונות נוספים למאכלים וקינוחים קלילים שמתאימים למדורה אתם יכולים למצוא בפינטרסט שלי.

והכי חשוב, הקפידו על כללי הבטיחות ושימרו על ילדיכם מסביב למדורה.

ל"ג בעומר שמח!


This content is no longer available freely.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

2 thoughts on “ל"ג בעומר שמח – מיתוג לליל המדורות”

    1. תודה שני, אני אמחה שאהבת 🙂 את צריכה להכניס את כתובת המייל בחלונית הקטנה שמופיעה לך מתחת לפוסט ואז נשלח אליך קישור להורדה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *