צילומי משפחה – חמישה טיפים שעושים את ההבדל

צילומי משפחה. היומיום שלנו מלא וגדוש בתמונות המתעדות רגעים קטנים, את רובן אנחנו מצלמים בטלפונים החכמים שלנו, את חלקן הגדול נאפסן בתיקיות גדולות בענן ואולי לא נראה אותן שוב למשך שנים ובכל זאת לקראת יום המשפחה עולה בי התקווה שאולי הפעם נדע לצלם תמונות קצת יותר טובות, כאלה שנרצה לא סתם להעלות לפייסבוק או לאינסטגרם, אלא נרצה להכניס לאלבום, או למסגר ולקשט בהן את הבית, אז לצורך העניין ביקשתי מהצלמת לוסיאנה ברסלר לתת לנו כמה טיפים לצילומים יותר איכותיים של היקרים לנו מכל, בני המשפחה שלנו.
לבחור את הרגע הנכון

אל תצאו עם הילדים לצילומים כשהם רעבים, עייפים או בלי מצב רוח. לכל ילד ולכל משפחה יש את השעות והזמנים שנוחים לה יותר, בה כולם ערניים, רגועים, שבעים ונינוחים. השתדלו לערוך את הצילומים בזמנים האלה, יש לכך חשיבות גדולה מאוד ביכולת של כל אחד מבני המשפחה לשתף פעולה עם תהליך הצילום.
צילומי משפחה - לבחור את הרגע הנכון

צילומי משפחה - הרגעים הקטנים

צאו החוצה

לצאת מהבית לטובת צילומי משפחה זה תמיד רעיון נהדר. זה לא חייב להיות רחוק, זו יכולה להיות פינה קרובה ביותר, חצר הבית שלכם או גן השעשועים השכונתי. יציאה החוצה משנה את התמונה לגמרי. יחד עם זאת מאוד כיף ותורם לצילום שתביאו איתכם את המשחקים האהובים על הילדים, מכוניות, כדור, בובה. אל תבקשו מהילד סתם להסתכל למצלמה, אלא תנו לילדים להנות מהרגע ואז צלמו אותם, כשילד נהנה זה עובר דרך המצלמה.

צילומי משפחה - בחוץ תשיגו צילומים נהדרים
תאורה

התאורה הכי מחמיאה היא תאורה טבעית. כלל אצבע הוא שאם אנחנו מצלמים בחוץ אנחנו צריכים לצלם כאשר השמש לא חזקה מידי, עדיף בשעות אחר הצהריים, או בשעות הבוקר המוקדמות. אם אנחנו נמצאים בחוץ בשעות של שמש חזקה, כדאי להצטלם כאשר אנחנו בצל, יש לשים לב לנושא התאורה במיוחד כאשר מצלמים עם מצלמה של טלפון חכם. המצלמה במכשירים האלה לא עושה איזון בין אור חזק לבין הצל ולכן אם אנחנו לא ממוקמים במקום מוצל, התמונות עשויות לצאת כהות מידי או לחילופין בהירות מידי.
אותה התייחסות לתאורה קיימת גם כאשר אנחנו בבית, על מנת להשיג תאורה טבעית ומחמיאה כדאי שנפתח את כל החלונות, ולהצטלם מול החלון, כך התאורה היא הרבה יותר רכה.

צילומי משפחה - תאורה נכונה היא תאורה רכה

אלוהי הפרטים הקטנים

אם הילדים קטנים זה נורא יפה לצלם את הידיים והרגליים הקטנות שלהם, או אם הם עדיין משתמשים במוצץ לתעד אותם מחזיקים את המוצץ, , ההתמקדות בפרטים הקטנים מקדמת אותנו לעולם שלהם. הצילום נותן משמעות אחרת לפרטים הקטנים שביום יום הם מובנים מאליהם אבל בשביל הילדים שלנו הם עולם שלם.
צילומי משפחה - אלוהי הפרטים הקטנים

זוויות

אם כבר החלטת שאתם רוצים לעשות צילומי משפחה מוצלחים, נסו זוויות צילום שונות, נסו מבט מלמעלה, מלמטה, מהצד או בגובה בעיניים של הילדים. נכון, זה דורש מאיתנו לטפס לפעמים או לשכב על הרצפה, אבל לא רק שהפעולות האלה הן כיפיות, אלא שהתמונות תצאנה הרבה יותר מעניינות. שווה לנסות.

צילומי משפחה - זוויות צילום יצירתיות

תהנו, נראה שזו מילת המפתח, ההנאה שלכם תיראה בבירור בתמונות ורגעי ההנאה הם בוודאי הזכרונות אותם תרצו לשמר. שתפו אותנו בתמונות המשפחתיות שצילמתם בעזרת הטיפים, ואם יש לכם שאלות נוספות לוסיאנה ברסלר תתארח בקבוצת הפייסבוק שלי ביום שני 8/2/2016 בשעה 21:00 לענות עליהן.

צילומי משפחה - זמן איכות

כל התמונות בפוסט זה צולמו ע"י לוסיאנה ברסלר
Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

5 thoughts on “צילומי משפחה – חמישה טיפים שעושים את ההבדל”

  1. תודה רבה על הטיפים המקצועיים, עצות מצויינות שלקחתי לתשומת ליבי לצילומים הבאים שלי את הילדי והמשפחה. תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *