זואי חוגגת שנה כמו נסיכה

זואי הקטנה חגגה יום הולדת שנה ואמה עדי עיצבה לה מסיבה שראויה ללא פחות מנסיכה.
משפחתה של זואי מתגוררת בוויאומינג, וכפי שניתן לראות בתמונות היפהפיות, ההפקה בהחלט מעידה על החיים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

זואי חוגגת שנה כמו נסיכה

ההפקה היוקרתית תוכננה לפרטי פרטים, מרמת הופעות הלבוש השונות של זואי לצילומי הסמאש קייק שהפכו בשנים האחרונות למסורת של גיל שנה, המשך במעמדים להגשה שנראים ככלי קריסטל יקרים, וכלה בפוסטר ענק שעיצבה עדי והפכה לתמונה מקסימה המתעדת את זואי בת השנה – משקלה, מספר השיניים שהצמיחה, המילים הראשונות שלה ועוד.

זואי חוגגת כמו נסיכה - המרשמלו המלכותי

האורחים חגגו עם זואי בארוחת בופה מקסיקני משובחת, אך האטרקציה העיקרית כאמור היתה שולחן הקינוחים שכיאות לנסיכה עוצב בגוונים של וורוד, לבן וכסוף ומוטיב הכתר שחזר והופיע

זואי חוגגת כמו נסיכה - כדור מרשמלו

בצורת סוכריות על מקל, בנר שעיטר את הקאפקייקס,

זואי הנסיכה חוגגת - כתר

כקישוט מרכזי בראש עוגת יום ההולדת, בכרזה שנתלתה מעל שולחן הקינוחים ,כהטבעה על מרשמלו שנראה ממש כמו כרית קטנה ומלכותית וגולת הכותרת – כקישוט גדול שהוצב על הקיר מאחורי השולחן ועם בדי טול שנמתחו ממנו נתן לשולחן מסגרת אלגנטית.

זואי חוגגת שנה כמו נסיכה - שולחן הקינוחים

עדי אומרת שלא רצה בשום אופן להתפשר על איכות הקינוחים והממתקים מהם נהנו אורחיה וכך זכו הילדים להתכבד בין היתר במרנג איכותי, בסוכריות M&M איכותיות שנקנו לפי צבע ומשקל והוצגו בכלי זכוכית אלגנטיים שנחשבים היום לצעקה האחרונה בעולם עיצוב המסיבות האמריקאי.

זואי הנסיכה חוגגת - כלי הגשה וממתקים

עוד הוסיפו למראה המרשים המעמדים מעמדי ה"קריסטל" שגם אותם כאמור הכינה עדי בעצמה וגם את ההוראות להכנתם תוכלו למצוא במדור ה- DIY ואת הלב גנבו התמונות של זואי המתוקה שהושמו במסגרות כסופות בצורת לב.

חוגגת כמו נסיכה - ורוד

אין ספק שחגיגת גיל שנה היא מיוחדת במינה ולא תחזור על עצמה לעולם ונראה שזואי זכתה לחגיגה מושלמת ממש.

מזל טוב זואי!

חוגגת כמו נסיכה - טוסיק למצלמה

 

כל הזכויות לתמונות הפקת יום ההולדת של זואי ריצ'י שמורות לעדי אברהם ריצ'י

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *