לשבור את הקרח בקיץ! חלק ראשון

לשבור את הקרח בקיץ -אפשר? ברור שאפשר! מאז נובמבר 2013 בו נכנסו בסערה לחיינו האחיות מארנדל, אנה ואלזה, נראה שכל הילדות רוצות לחגוג עם פתיתי שלג במסיבות יום הולדת שהן הומאז' לסרט "לשבור את הקרח", אלא שבדיוק כמו בפורים בו כל הבנות נראו כמו תאומות בלונדיניות שהופרדו בלידתן, גם עיצוב המסיבות הקפוא משהו מתחיל לחזור על עצמו ובכלל הגיע הקיץ, ואנחנו, בדיוק כמו אולף, איש השלג המתוק מהסרט של דיסני שכבש את העולם – אוהבים את הקיץ!

""לשבור את הקרח 2" יצא לאקרנים ככל הנראה רק ב – 2018 ובינתיים אנחנו יכולים להתרפק על הסרטון הקצר שמקשר בין שני הסרטים באורך המלא והוא כמובן "קדחת הקרח".
אז מה נשתנה ואיך יהיה לשבור את הקרח בקיץ? אהה, בדיוק על זה רציתי לדבר אתכם!

ארנדל כבר לא קפואה,להיפך, לרגל יום ההולדת של אנה מעטרות אותה חמניות, האווירה היא אווירה צבעונית וחגיגית של מסיבה. דגלונים תלויים באוויר, עוגה חגיגית עוצבה לכבוד המאורע, אנה ואלזה לובשות שמלות חדשות ופרחוניות וסוון נושא על קרניו דליים של צבע.
מסיבת יום הולדת לאנה - קדחת הקרח
מקור התמונה כאן

אז בהשראת יום ההולדת של אנה, ולכבוד ימי ההולדת הפרטיים של כל מעריצי סדרת הסרטים של "לשבור את הקרח" (כן, אני חושבת שבטוח להמר שהדמויות האהובות תשארנה איתנו עוד שנים רבות…) עיצבתי ערכת מיתוג חינמית מלאה למסיבה שלגמרי תמיס לכם את הלב.
במהלך השבוע קרוב אעלה חלקים נוספים לפוסט הזה בהם אתמקד בכיבוד וברעיונות להפעלות, אבל בואו נתחיל מהדברים הבסיסיים שסביבם סובב העיצוב של המסיבה.

אל האווירה ניכנס כבר בשלב ההזמנה, והפעם עיצבתי שלושה דגמים לבחירתכם

הדוגמה הזו מופיעה גם כקובץ הדפסה על דף A3 וכך היא יכולה לשמש כפוסטר בכניסה לבית

את החלל נקשט עם דגלונים בהשראת דגלוני יום ההולדת של אנה מהסרטון

וכדי שיהיה לכם הכי נוח שאפשר את הדגלונים האלה תוכלו למצוא גם בכל אותיות הא'-ב' העברי

ערכת המיתוג החינמית כוללת עוד טופרים עגולים, בהם תוכלו להשתמש לקישוט קאפקייקס, להפוך למדבקות או לעצב כחבקים לבקבוקי זכוכית.

עוד תוכלו למצוא קופסאות בצורת כרית בהם תוכלו להכניס הפתעות קטנות לאורחים, קונוסים לצמר גפן מתוק או לחטיפים מלוחים, חבקים לבקבוקי שתיה קלה, וגם לבקבוקי בועות סבון, קופסאות לפופקורן ותגיות שם שעליהם תוכלו לרשום את שמות המנות בשולחן המעוצב שלכם.

מחכים כבר להמשך? הוא ממש מעבר לפינה, מבטיחה, בינתיים תורידו את ערכת המיתוג החינמית של "לשבור את הקרח בקיץ" ותתחילו לתכנן את המסיבה הבאה שלכם!


This content is no longer available freely.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

3 thoughts on “לשבור את הקרח בקיץ! חלק ראשון”

  1. איזה מקסים ומתוק…בא לי כבר עכשיו לערוך מסיבת יום הולדת לקטנה שלי…תודה שאת משתפת מיתוג בחינם. זה לא מובן מאיליו. את אישה ענקית עם לב עוד יותר ענק!!!

    1. תודה רבה אורלי, אני מחכה לראות את החגיגה שתעשי עם המיתוג שלי, חיממת לי את הלב 🙂

  2. אחד המיתוגים היפים, אין עלייך! מדהימה!
    הבאת לי השראה לעוגה….
    חבל שאין לי בנות….חחחחח….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *