קרקס פלורנטין הדליק לנו את חנוכה

קרקס פלורנטין הדליק לנו את חנוכה! אז ישר התיישבתי לכתוב לכם פוסט מחמם וגם, להכין לכם הפתעה!
יש גילאים מסויימים שרק המחשבה על ביקור בקרקס מעלה חיוך על פניהם של הילדים ופרץ של התלהבות שסוחף אותם בדרכם לקרקס, סוחף גם אותנו וכך בדיוק היה בשישי האחרון בשעות הצהריים כשהיינו בדרכנו לאוהל של קרקס פלורנטין בכפר הירוק, לראות את המופע "מסביב לעולם ב- 80 יום בקרקס".

כבר בכניסה לאוהל הקרקס חיכו לנו הולכי קביים וליצן חמוד שפינק את הילדים בבלוני צורות ועד לתחילת המופע התרווחנו בפינות הישיבה הנוחות ותפסנו קרני שמש חורפיות.
קרקס פלורנטין

קרקס פלורנטין הוא קרקס מפתיע, והמופע "מסביב לעולם ב- 80 יום בקרקס" הוא בעצם מחזמר קצבי עם תוכן ועלילה שמתכתבים עם הספר הידוע "מסביב לעולם ב -80 יום", עם תלבושות מגוונות, עם שירים וריקודים נהדרים וכמובן גם תרגילי להטוטנות, אחיזת עיניים, אקרובטיקה ומופעי אש שבהחלט מצדיקים את החיוך וההתלהבות שהדביקה את כולנו.

"מסביב לעולם ב-80 יום" בגרסה של קרקס פלורנטין, מספר על ילד ושמו אור (ציון אשכנזי מ"כוח הקצב") שפוגש נערה בשם ז'ולי, שהיא צאצאית רחוקה של הסופר הנודע ז'ול ורן. ז'ולי מספרת לאור על ספר שכתב ז'ול ורן ויחדיו הם יוצאים למסע מסביב לעולם בחיפוש אחרי דפי הספר שאבדו והם מנסים לקבצם שוב לספר אחד שאותו יוכלו לחלוק עם ילדי העולם. בדרך הם כמובן נתקלים בכוחות הרשע שאותם מגלם בחן רב השחקן אורי בנאי.

קרקס פלורנטין - מסביב לעולם ב- 80 יום בקרקס

בנוסף לאורי בנאי, ציון אשכנזי ולצוות הקבוע של קרקס פלורנטין לוקחת חלק במופע קבוצת אקרובטים מדליקה מאוקראינה בשם I team שמספקים מיצגים מרהיבים במעברים בין המדינות איטליה, יפן

קרקס פלורנטין - מסביב לעולם ב- 80 יום בקרקס

הודו

קרקס פלורנטין - מסביב לעולם ב- 80 יום בקרקס

קרקס פלורנטין - מסביב לעולם ב- 80 יום בקרקס

ויבשת אמריקה
קרקס פלורנטין - מסביב לעולם ב- 80 יום בקרקס

לסיכום, מופע מדליק ומומלץ גם לגיל הרך, היילי בת השנתיים ישבה מרותקת לאורך כל המופע, אנחנו יצאנו עם טעם של עוד ולכם יש את ההזדמנות לראות אותו לאורך כל ימי החג באוהל קרקס פלורנטין, בכפר הירוק, את לוח המופעים המלא תוכלו למצוא כאן.

אני מאחלת לכם חג שמח ומואר, מזמינה אתכם להיזכר ב"עץ החנוכה" שהכנתי בשנה שעברה ולשלוח לי תמונות אם אתם מכינים עץ דומה בעצמכם, ובשביל שהחגיגה תהיה מושלמת לגמרי, הכנתי לכם הפתעה ואני מזמינה אתכם להוריד את האביזרים שעיצבתי לעמדת הצילום המיוחדת לחג החנוכה.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *