הדרכה להכנת עמדת צילום למסיבת קיץ

עמדת צילום היא אחת האטרקציות הכי לוהטות במסיבות של עידן ה#סלפי. כולנו רוצים לתעד את עצמנו ברגעים הכי יפים של החיים, לשתף את כולם בחוויות שלנו דרך הפייסבוק, האינסטגרם ושאר הרשתות החברתיות, והכי כיף כשהחוויות האלה מצטלמות היטב.
אני מאוד אוהבת להעמיד עמדות צילום במסיבות שאני מעצבת ואני רואה את ההתלהבות של הילדים ושל הוריהם כשהם בוחרים את אביזרי הצילום ונותנים לעצמם את החופש להנות מחוויית הצילום המיוחדת.
לכבוד מסיבת הסיום של הבת הגדולה שלי הכנתי עמדת צילום קיצית צבעונית ונפלאה ואת ההדרכה להכנה הקלה והמהירה שלה שלה אני משתפת כאן.

החומרים הדרושים להכנת אביזרי הצילום –

הדרכה להכנת עמדת צילום קיץ - ערכה מודפסת של אביזרי צילום

ערכה מודפסת של אביזרי צילום
אקדח דבק חם עם מקלוני דבק למילוי
שיפודים עבים או מקלות חד פעמיים לאכילת סושי

את ערכת האביזרים אני ממליצה תמיד להדפיס על נייר במשקל 250 גרם כדי לתת לאביזרים מספיק יציבות.
לאחר שתגזרו את כל האביזרים, מרחו פס של דבק חם במיקום בו אתם רוצים להדביק את המקל ומיד הניחו את המקל על מנת לקבע אותו
הדרכה להכנת עמדת צילום - אביזרים

שימו לב לא למרוח דבק חם על כל האביזרים בבת אחת על מנת שהדבק לא יתקרר בטרם תקבעו את המקל
הדרכה להכנת עמדת צילום - הדבקת האביזרים

את האביזרים המוכנים אתם יכולים לנעוץ בתוך קלקר או ספוג ייעודי לסידור פרחים, אני מאוד אוהבת לסדר אותם בתוך דלי שהצבעים שלו מתאימים לצבעוניות של האביזרים שהוא מכיל.
הדרכה להכנת עמדת צילום - אביזרים בדלי

ועכשיו נעבור להכנת עמדת הצילום עצמה.

תצטרכו –
מתקן לתליית בגדים – אני משתמשת במתקן הזה של איקיאה שביום יום משמש אותי לתליית תחפושות בחדר המשחקים של הבנות.
וילון אמבט פשוט וזול שישמש לנו כרקע, אני תמיד ממליצה על לבן או שחור שעליהם האביזרים מתקבלים הכי טוב והתמונות יוצאות הכי מוצלחות.
קישוטים – אתם יכולים להדפיס ולהכין את שרשרת הדגלונים מערכת המיתוג למסיבת הקיץ או לקשט את עמדת הצילום עם כובעים, שרשראות הוואי, משקפי שמש ואביזרים נוספים שמתחברים לכם לעיצוב הכללי של המסיבה.

הרכיבו את המתקן ומקמו אותו במקום בו תרצו את עמדת הצילום, תלו את הוילון את המתקן (שימו לב שאם המסיבה נערכת בחוץ אתם ממקמים את העמדה נגד כיוון הרוח)
אני בחרתי להעמיד את האביזרים על מתקן עץ המיועד לאחסון נעליים, פשוט כי הגובה שלו הכי מתאים לילדים קטנים והוספתי לאביזרים שהכנתי בעצמי אביזרי מסיבות נוספים שהפכו את העמדה לעשירה ומגוונת ונתנו לילדים אפשרויות רבות יותר לצילום.
הדרכה להכנת עמדת צילום

לנוחות האורחים אתם יכולים למקם כסאות, שרפרפים, פופים או כל דבר שיהפוך להם את חווית הצילום ליותר נוחה ומהנה. אני בחרתי להכין עמדת צילום בנושא קיץ ולכן ממש התבקש לפרוש מחצלת ולפתוח כסאות ים שעליהם יוכלו להתפנק המצטלמים.
עמדת צילום למסיבת קיץ

שעה קלה של עבודה מבטיחה שעות של הנאה צרופה וצילומים יפהפיים. תהנו ואל תשכחו את תחרות מסיבות הקיץ המעוצבות של VERY IMPORTANT KIDS PARTIES!

מצטלמים בעמדת צילום למסיבת קיץ

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

2 thoughts on “הדרכה להכנת עמדת צילום למסיבת קיץ”

  1. אויש אי אפשר לא להתמוגג מהקטנה המהממת שלך…כובשת!!!
    אחלה פעילות לחופשת הקיץ!!!!
    אלופה כבר אמרתי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *